Thursday, August 13, 2009

kena tag dgn pejal..

aduhyaiii... tak pasal2 kena tag dgn pejal... so kena jwb jg la ni... tgh break ni... hr ni last day kursus....

1.Apa perasaan anda skrg??
nak balikkkk umh tido... ngantuk lak aiiii...

2.Saya nak makan???
mee kari klcc.. sodap lak aiii

3.Saya tak suke??
tak suka sum1 puji org yg aku tak suka dpn aku...

4.Impian saya??
nak buka bisnes & nk jd bos hahhaha...

5.Saya harapkan??
masa dpn aku akn lebih bgs... kehidupan yg di berkati...

6.Jika saya boleh putarkan masa??
nk blajar rajin2 kat itm...

7.Saya pada 10 tahun akan datang???
hidup di kelilingi org2 yg menyangi aku

8.Handphone saya adalah sebuah
bukan sebuah.. aku ada 2 buah hp hahhahaha hp ni lah segala2 nyer... lbh2 lg ni sum1 yg bg hehehe

9. Saya pernah bercenta sebanyak?
biarlah rahsia... ku intai cinta dlm rahsia... hahaah

10.Saya suka pada??
lelaki yg gentleman... romantik... oppps sesuai ke jawapan ni dgn soalan tu...

11.Kawan-kawan saya???
kawan2 aku adalah org2 yg byk memberi sokongan pada usaha2 aku dlm fc... mungkin aku bukan kawan yg baik... tp aku syukur dpt kwn2 yg baik... aku blhterima keburukan seseorg tp kalau blh terima jg keburukan aku...

12.Pernah dikhianati??
maleh nk citer benda2 yg menyakit kan hati...

13.Apa yang hendak anda lakukan kepada orang yang pernah mengkhianati anda?
lantak korang la... maleh nak amik tahu...

Senaraikan 8 orang untuk di tag:
korang rajin sgt baca blog aku kan (perasan jap, ntah2 xdo sapo nak baco...)
1- wani a.k.a pipicomel
2- leo
3-angah
4- iejat
5- yana
6- jumaat
7- aida
8- zue ... (kalau dia bc blog ni)

2 comments:

pejal82 said...

cari mangsa yer kak..heheheheehe

Skyways said...

adei...kena tag gak ker??huhuh