Wednesday, August 19, 2009

bila hati berbicara...

Aku ckp aku tak kisah... tp jauh dlm lubuk hati aku... aku TERASA sebenar nya. Sapa yg berada kt tmpt aku PASTI akn terasa apa yg aku rasa... apa beza 10 tahun dgn 1 tahun... jarak masa yg jauh TAPI hanya sbb 1 thn ada kelebihan... yg 10 thn TAK DE keistimewaan apa pun. Apa yg aku buat selama 10 thn , ikhlas tak mengharapkan balasan... org ckp bersyukur dgn apa yg ada... TAPI apa yg aku ada?.... Aku BERUSAHA utk dapatkan apa yg aku ada.. DIA??? Usaha dia tak sama dgn usaha aku TAPI dia juga yg dpt... aku tak paksa utk layan aku mcm tu TAPI sendiri pk la... Aku manusia jg, ada hati & perasaan... Takkan nak tggu aku cakap br paham.. Pernah tak pk susah payah aku... ko yg tak ssh & tak payah dpt segala nyer... that y ramai yg BESAR KEPALA... takper takper... aku redha... coz 1 day aku akn berlalu pergi... masa tu aku xkn menoleh ke blakang lg... aku anggap ini semua salah aku sendiri.... dh mmg ini yg allah tentukan utk aku... alhamdulillah...

No comments: