Tuesday, March 1, 2011

1st march 2011

hari ni dh masuk MAC 2011... kejap jer kan... aku sibuk survey blog psl shenzen , baru teringat blog aku.. last update january... posting februari?? takdo hahaha maleh btl aku nk menaip sekarang ni... makin tua makin pemaleh... tapi maybe sbb xde benda nak citer kot... walaupun byk benda yg terjadi dlm hidup aku...

oleh sbb aku dh start menaip ni, aku citer la skit... last week gi jumpa pu3 comel... dia dh balik KL... tp ssh sgt nak jumpa dia kat KL.. so aku la yg turun ke JB... kebetulan untie dia buka butik... dh aku yg nak jumpa, so aku la yg gi ke tempat dia... tapi worth it turun ke sana... sempat kidnap dia gi dinner... tp kesian jg kat dia.. sbb dia pnt jaga butik.... borak lama tp rs kejap jer.. xnk la balik lewat sgt, tp scene yg klakar kena kejar anjing hahaha tu la sapa suh balik lewat ... lg sng jumpa dia kt jb drpd jumpa kat kl ... dia makin comel hehehe great moment n great weekend.

lg 8 hari .. umur aku akn bertambah 1 lg angka... tp tak rasa apa pun... thn ni aku tua di shenzen... hadiah diri sendiri dgn percutian hahaha tp kalau sesapa nk bg hadiah , aku terima jerr... haha aku tak demand pn cukup la setakat lense nikon 300mm... bkn minta keta pun...hahha mengong kan...

aku bersyukur sgt dgn apa yg allah dh beri dlm life aku... cuma jodoh yg blm tiba kn... bersyukur dgn kawan2 yg baik.. yg memahami aku... bkn sumer org suka berkawan dgn kita kan... aku ni bkn baik sgt pun... so aku xblh paksa sesapa utk jd kawan aku... biar org buat kita, jgn kita buat org... biar allah saja yg membalas nyer.. tp kalau ada yg rasa menyampah sgt dgn aku... aku minta maaf la ... mn la tahu, ada yg membaca blog aku sambil mulut mengata aku... hehhehee opppss...

ok la aku nk stop...

No comments: