Monday, August 1, 2011

1 ramadhan

Selamat berpuasa....

fuuhhhh lamanyer tak berupdate... last posting 1 march... hari ni 1 august... 5 bulan berabukk... mcm2 dh jadi.. tp sbb maleh nk menaip... tak berupdate la..

1st day puasa... nsb baik aku dh biasa puasa... so xde la terasa sgt... cuma beza nyer bulan puasa.. ada jual mcm2... ish ish.. xmo xmo... aku nk diet ni... hr tu diet beriyerr.. lopeh tu maleh... now kena start semula... n aku nk sgt aktif kat blog ni... kalau RAJIN, aku share gambar jer la ekk...

selamat berpuasa.. maaf kn segala kesilapan...MUNGKIN aku bukan kawan yg baik, Mungkin juga aku bukan ketua yg baik, mungkin ramai yg menyampah dgn aku, tggu masa aku 'jatuh' jerr.. ms tu ramai yg akan bertepuk tgn...kalau la aku blh tunaikan impian korang tu... terima kasih pd yg masih sudi berkawan dgn aku, yg masih sayang aku... yg masih blh terima aku seada nya... sbb aku manusia biasa...

Pada yg pnh buat aku terasa hati... terima kasih, sbb buat aku sedar diri, sbb sedarkan aku, kat mana aku berpijak... sbb sedarkan aku jgn terhegeh2 sgt dpn mata... sentiasa beringat bkn semua org suka kita...

so aku stop dulu... kalau aku rajin, aku type lg...

slamat berpuasa...

No comments: