Monday, September 7, 2009

berehat seketika b'sama kit kat...

7th september 2009

Bulan puasa mn blh mkn kit kat hehe lg 2 minggu jer lg nak sambut raya... yeayyy.... lately ni asyik berpk… mcm2 yg dah berlaku.. sama ada kat blakang aku… atau pun dpn mata aku… sumer nyer aku telan… bila aku jd skt hati… so aku rasa mcm nk berehat.. tapi bukan merajuk.. (kalau majuk pn xde sapa nk ksh, xde sapa nk pujuk) Aku perlu tenang kan hati… aku perlu kembang kan hati aku yg semakin kecik…. Mmg ssh nak buat.. sbb hati aku tak kuat… cpt sgt cair nyerrr… tp kali ni aku “paksa” diri utk lakukan jg… aku nk tgk brapa lama hati aku blh tahan… kesian pada sum1 yg dh lama aku tgglkan…aku tahu dia kecik hati dgn aku… nape aku tak fokus pada dia… dia yg pnh ckp syg kat aku… manja dgn aku… rindu nyerrr kat dia… aku kena usaha kembali… nk amik hati dia balik… aku hanya tgk dia dari jauh tp aku tak dekati dia… beribu2 gambar aku amik … tp gambar dia tak pnh pn ada dlm camera tu…dia sentiasa hargai usaha aku… takper2… lps ni aku kena usaha lebih….

Aku jrg citer kesusahan aku pada org lain kecuali org2 tersyg .. mesti org pk aku tak pnh ssh.. hidup aku sng… kalau itu yg org pk, mmg salah… org tgk aku mampu beli mcm2... that y , aku tak pnh dpt simpati org… ada org suka berciter ttg kehidupan dia, that y mudah dpt simpati & dpt mcm2 dr org lain.. kalau nk citer kesusahan… aku pn ada ksh sedih…. Tp biar aku simpan sendiri…

Sum1 offer aku part time job… utk xtra cash… mmg itu yg aku perlukan sgt2… tp perlukan komitmen yg bgs… dia hanya menunggu aku dtg meeting dgn dia… so semua nyer terpulang pada aku… mungkin ini 1 cara aku utk berehat seketika… fokus pada cari duit lebih BUKAN pada abiskan duit lebih2… kalau dia blh byr hasil kerja aku… kenapa aku perlu tolak… selama ni pn aku byk buat kerja yg tak berbayar… ala2 kerja amal la kan hahahha… tp aku ni… cakap jer pandai.. tp akhir nyer aku xg jg jumpa dia… tgk la.. agak2 lps ni kalau aku senyap jerr.. means aku ada keje part time… so at least xde la org ckp aku majuk hahaha … cover cover…

1 comment:

angah said...

ohoho.. banyak nya i nak dengar dapada u kak..