Monday, May 4, 2009

hujung minggu @ jaybee

Pagi tadi aku dgr celoteh Farah... setelah 2 weeks dia cuti... wah lama nyerrr.. bgn2 jer aku ON tv... npk jer muka dia.. aku terus teringat Farah Fauzana yg aku kenal ms zaman ERA .. ikat rambut then semua rambut di tarik ke belakang... dgn skin yg lbh tinted drpd biasa... tgn mula gatal nk msg... aku npk dia bc.. then angkat kening sengih2... gambar aku upload kemudian ekk..


Pagi ni topik hotchat apa yg hangat cuti hujung minggu yg lepas... 3 hari aku ada kat JB... lgpn ramai sgt kawan2 yg blk kg. Final OIAM... aku tgk kat tv jer... xde apa yg best pn... sapa mng pn aku xksh... bkn ada kena mengena pn dlm hidup aku kan.. dowang jg yg dpt duit... TOMOK mng.. blh la... dh byk perubahan pd tomok ni... kalau compare zaman new boys dgn suara sengau dia... alahaiii ... dh tuah dia.. rezeki dia dlm industri ni...


citer pasal rezeki ni.... sabtu plak ada AIM ... aku tak tgk pun... masa ni aku kat singapore.. mmg la aku xtahu apa jd.. tapi alih2 sum1 sms aku. dia kata cik ah mng 2 awards.. terkejut aku.. biar btl.. sapa yg jd juri AIM ni.. then ada la 2... 3 sms dr kwn2 FC yg masuk ckp psl hal yg sama... aku semakin rancak bg komen tp kat adik aku jer la.... then 1 umh bising psl cik ah mng... then masuk lg sms cik ah mng 3 award... wah mcm xcayer ni... puas aku pk.. apa kategori yg dia mng.. brapa byk plak pencalonan... then masuk lg sms infm mng award yg ke 4... komen dr mulut aku dh mcm2 ni... yg best nyer makcik adik aku ckp..'what so great about her?" .. aku diam jerrr... nsb baik utih tak tahu history FC aku hahaha xper2.. utih org s'pore.. blh ckp apa jerrr... aku try la cr kat internet.. apa kategori yg dia mng...


Lagu Pop Etnik Terbaik : Nafas Cahaya (Komposer: M. Nasir; Penulis Lirik: Loloq)


Album Pop Terbaik: MO (Produser: Ramli M.S., Ajai, Aidit Alfian, Azmeer, Cat Farish & Nurfatima)


Lagu Pop Terbaik: Cinta Adam & Hawa (Komposer: Azmeer; Penulis Lirik: Loloq)


Lagu Terbaik: Nafas Cahaya (Komposer: M. Nasir; Penulis Lirik: Loloq)

Kalau tgk list kt atas ni.. korang tahu sapa pemenang nyer... dgn ada nyer komposer2 hebat ini la.. wujudnyer lagu2 yg hebat juga... TAHNIAH KPD KOMPOSER2 YG TERLIBAT... penantian selama 7 thn berakhir... dgn ada nyer komposer2 hebat ni...


Dah rezeki masing2.... nk komen lbh2 pun xblh.... ALHAMDULILLAH...

Ahad plak... byk abis kan masa dlm 'storm gerak khas' ... jem giler dr rembau ke seremban... tp sumer nyer membuta... minggu ni jer yg blh lepak2... lps2 ni dh sibuk xtvt hotfm... mcm la aku yg keje dgn hotfm kan... selagi ada minat.. aku join jer tapi bila dh terasa nk rehat.. 1 day pasti aku tgglkan dunia 'fun' ni... segala gambar.. nanti2 la aku upload.... oppss hampir terlupa.. aku nk citer perkembangan kesihatan kaki adik aku... ada perubahan... dh blh drive tp xblh lama2... doa2 kan la... semoga kaki dia cpt baik...

ok la... kalau rajin aku update lg...


2 comments:

pejal82 said...

yeaayy..intan pasnie bleh lompat2...

Hazniza Zin said...

haha .. saya pun sbnrnye nak SMS akak .. tapiii .. takpelah .. mesti dah bertalu2 SMS masuk kat HP akak (haha .. terasa cam selebriti lak kan?? ;D ).. kalau lah akak tgk dia berucap .. lagi la .. hahaha

eh .. kak intan dh baik .. boleh la melompat lebih tinggi lepas ni .. hik3 ..