Saturday, January 17, 2009

Hari ke 16....

Hari ke 16 dlm thn 2009… hmm dlm 16 hari dh mcm2 jadi… permulaan thn yg agak baik…hope semua nyer baik sampai hujung thn n sampai bila2… ada kwn ckp, thn ni xnak gaduh2… xnk pk hal org lain…. Hmm aku pun setuju… kalau dr segi relationship… ada kwn2 yg thn2 sblm ni agk kurenggg dgn aku… thn ni dh mula baik dgn aku… maybe ada yg terpaksa letak ego kat tepi, ego tu tak bw ke mana… tapi ada ms nyer aku jg kena ltk ego kt tepi…. Aku xnk gaduh2… kita akn rasa lega ,bila ada kwn yg dh lama tak bertegur sapa, dh mula blh berbual dgn kita… dh blh gelak ketawa… sapa tak hepi kan… tp ada jg yg masih diam seribu bahsa… ada jg yg masih dgn kehidupan sendiri… mungkin xde kena mengena wat per plak nk baik2 kn… TQ pada org2 yg masih sudi kawan dgn aku… kdg2 status ‘kawan’ tu lbh baik dr ‘musuh’… yupp status kawan lbh baik, drpd status lain yg blh menyakit kan hati sendiri...

Baru tulis byk ni, aku dh tak tahu nk tulis apa….. td beria aku karang dlm otak aku… aku nak citer apa lg ni… thn ni jg thn percutian… dh plan nk g Jakarta dgn adik bradik… then nk g langkawi lg skali dgn famili jg… famili timeeee… selagi passport tu blh di gunakan… guna kn jerrr… aduhyaiii aku nk tulis apa lagi ni…

Pekerjaan… setakat ni ok… gaji tu la yg menampung aku hidup…. Tapi paling best bila bos kecik aku bagi amik kursus yg luar bidang kerja aku… mmg jauh berbeza… keje kat bhgn finance tp amik kursus fotografi….. gilorrr x gilorrr laa…. Dh la harga kursus beribu… lps ni aku nk amik kursus dlm bidang IT plak hahahha… TQ bos… that y aku kata 2009, thn utk aku berlajar benda2 baru… insyaallah… termasuk la nk blajar drive semula….

7 minggu lagi, umur meningkat…. Hmmm 23 thn… angka yg byk tu hahaha ( jgn btl kan mata anda)…. Bersyukur dgn apa yg ada sekarang…. Terima kasih pada sum1 yg byk membantu masa aku ssh….. selain drpd famili…. Hanya allah dpt membalas budi baik dia….TQ … pada kawan2 yg masih menyokong usaha2 aku dlm FC…. Hanya 1 FC jer yg ada now… tp yg dh xde tu ttp aku sayang…

Dah kul 1, xtido lagi… dlm minggu ni slalu sgt tido lewat… bila umur dh meningkat ni, kena tido yg cukup… ckp blh la… tp aku xbuat jg…. Dh masuk hr sabtu… kejap jer ms berlalu…. Weekend xtahu nk buat apa lg… ok la aku nk tido… kalau ada idea aku sambung tulis lg… hmmmm life goes on…

No comments: